.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس اورژانس 115 شهرستان نور خبر داد
سقوط مرگ‌بار خودروی پژو به دره با 5کشته و زخمی در نور

 شمال نیوز: رئیس اورژانس 115 شهرستان نور گفت: سقوط یک دستگاه خودروی پژو به دره در محور گلندرود چهار نفر مجروح و فوتی به جای گذاشت.

امیرمسعود بهادری‌نصر در گفت‌وگو با فارس در شهرستان نور از سقوط یک دستگاه خودروی پژو (تاکسی) به دره در محور گلندرود خبر داد و افزود: این خودرو با چهار سرنشین در مسیر کوهستانی بیمک‌به‌کپ در محور گلندرود به ته دره سقوط کرد.

رئیس اورژانس 115 شهرستان نور اظهار کرد: در این حادثه راننده خودرو در دم فوت کرد و سه سرنشین دیگر که دو مامور انتظامی و یک نفر از پرسنل بانک کشاورزی شهرستان نور بودند با جراحات زیاد توسط ماموران اورژانس 115 رویان به بیمارستان امام (ره) نور منتقل شدند.

وی حال عمومی مصدومان این حادثه را عادی توصیف کرد و گفت: جراحات و شکستگی آنان توسط پزشکان بیمارستان در حال مداوا است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر شهرستان نور نیز به خبرنگار فارس گفت: در پی تماس رئیس اورژانس 115 شهرستان نور مبنی بر پشتیبانی عملیات نجات مصدومان حادثه  سقوط یک دستگاه خودروی تاکسی به دره در منطقه هلوپشته بین منطقه بیمک‌وکپ عوامل امدادی از پایگاه بلده به محل اعزام شدند.

بابک خیابانی افزود: سه مجروح حادثه توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و نفر چهارم که به دلیل شدت جراحات حال عمومی‌اش وخیم بود قبل از رسیدن امدادگران به بالین وی فوت شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.